Gulai Kawah

Selama ni cuma tahu makan aje gulai kawah. Malas nak masak sebab tahu leceh dan renyah. Makan masa plak tu. Tapi sekarang tu semua hanya alasan. Tak sampai setengah jam, dah boleh siap gulai kawah. Takyah nak potong bawang bagai. Tak caya? Tengok gambar ni.

gulai kawah

Ni plak masak mee bandung. Pun mudah. Takyah nak buat muka ketat bila makan di gerai, mee bandung macam hampeh.

Mee Bandung Sedap Kalau nak tahu camne Sherrina boleh masak lauk gulai kawah dan mee bandung ini dengan pantas tanpa perlu berpeluh sakan didapur, komen dibawah ni. Nanti Sherrina akan story rahsianya 🙂

Gulai Kawah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.