Ikan Pari Rasa Gas

Ikan Pari Rasa Gas

Ikan Pari

Korang suka tak makan ikan pari? Ikan pari kalau dibakar, cicah kuah asam. Makan dengan nasi panas-panas….pergh! Terbaik! Sherrina pun suka ikan pari. Selain ikan pari bakar, ikan pari dimasak begini juga menjadi kegemaran,

Biasanya kalau makan di food court Jusco AU2 atau di outlet Teppanyaki ada menu ini. Set Ikan Pari. Ia ikan pari dimasak dalam sos pedas masam. Macam asam pedas lah. Makan dengan nasi putih. Perghhhh memang sedap lah. Tapi selalu juga kene ikan pari yang ada semacam gas. Bila makan, kita rasa hidung tersumbat dan tak selesa. Nasib baik, dapat ikan pari yang takde masalah. Tak tahu spesis pari apa tu. Mak Sherrina kata itu bukan ikan pari. Tapi ikan ketutu ke ketukar. Lupa dah apa namanya.

Korang penah kene keadaan macam ni tak?

Ikan Pari

8 Comments


Leave a Reply to doBot Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *