Nasi Segera Canggih! Nak masak nasi lemak, nasi goreng dan nasi putih berlaukkan asam pedas kini semakin mudah dengan hanya 2 minit sahaja!  hebat kan! Tak lama lagi boleh beli secara online. Tungguuuuuuuu! Nasi Segera

Read More →

Habbatus Sauda Ariffbillah Habbatus Sauda – Ikhtiar penghindar/penawar sihir. Dari 100% Habbatussauda Syiria di dalam softgel yg halal. Sakit kepala cari Panadol, Terkena Sihir, Cari Ariffbillah Capsule … InsyaAllah. Jika di amalkan pemakanan secara tetap pengguna bakal mendapat Pemulihan tenaga. Badan sihat, Akal kuat. Boleh juga dicampurkan ke dalam masakan agar dapat dinikmati seluruh keluarga. […]

Read More →

Kucing Sherrina ke pejabat pos Taman Melawati pagi tadi untuk renew road. Ternampak seekor kucing sedang nyenyak tidur di atas kerusi yang disediakan untuk orang ramai yang menunggu giliran untuk menggunakan perkhidmatan di pejabat pos. Bersih dan sihat kucing itu. Baik hati pekerja pejabat pos kerana membenarkan kucing itu tidur disitu tanpa gangguan.   Kucing

Read More →

Puss In Boots  Agak lewat bagi Sherrina menonton filem Puss In Boots. Dari seminggu ke seminggu cuba mengatur jadual nak menonton filem ini, dah dihujung-hujung tayangan baru berkesempatan. Ini antara filem yang memang mahu Sherrina tonton ketika mula-mula ia dipromosikan kepada umum.

Read More →

Fly Catcher Pening kepala dengan masalah lalat yang kotor dan membawa penyakit? Dah selesai dah masalah tu. Tak caya? Tengok video kat bawah ni Lalat mempunyai keupayaan untuk membiak dan membahayakan kesihatan. Arahan Fly Catcher kami digunakan secara praktikal dipermukaan meja. Apabila perangkap lalat ini sedang beroperasi, jangan paksa pemutar berhenti dan jangan tolak kehadapan […]

Read More →

Banjir Banjir di Kuala Lumpur. Bukan perkara baru. Hari Selasa menyaksikan hujan turun dengan sangat lebat. Air naik disana sini. Jalan Tun Razak memang terkenal dengan banjir. Macam laut. Kesian mereka yang terkesan dengan bencana alam ini yang berlaku di jalan tersebut. Semalam Sherrina di Berjaya Times Square. Menyelesaikan bil Digi yang tertunggak, potong broadband. […]

Read More →