Hey hey…KFC ada menu baru. Yup…KFC O.R Chicken Chop. Sherrina memang penggemar makanan western dan chicken chop ni memang antara yang menjadi kegemaran. Pada mulanya, takde pun keinginan nak mencuba. Sebab nampak macam tak berapa menarik. Tapi entah kenapa semalam menapak juga masuk ke KFC dan memesan KFC O.R Chicken Chop.

Set KFC O.R Chicken Chop: sekeping chicken chop, 4 keping potato wedges, satu bekas kuah musroom dan jagung rebus

 

KFC O.R Chicken Chop

Mountain Dew

 

KFC Chicken Chop

Keputusannya? Not bad. Surprisingly not bad. Bayangkan mengunyah ayan goreng KFC original recipe tanpa tulang. Itu aje bezanya. Kuah mushroom tu pekat dan mushroom tu sedap. Potato wedges tu mengenyangkan dan jagung tu…agak pelik sebab ia manis. Tapi bolehlah. Air Mountain Dew….confirm lah sedap. Ishhh….menaip ni pun dah telan air liur.

Harganya selepas cukai ialah RM10.50. Sedap dan berbaloi.

  1. Excellent blog here! Also your internet site loads up fast! What host are you using? Can I get your affiliate link to your host? I wish my web site loaded up as speedily as yours lol

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.