Bila dah BoSan wat keja kt Opisss…

Mai nak tunjuk cara nak hilangkan cemuih keja…sengai2 badan…fedup tengok komputer….

1.      Mola2…cari lalat, tibai bagi mampoih, tapi jangan sampai terpenyet…

2.      Ambik ketaih, susun lalat2 yang mampoih tadi ikut kesukaan…


3.      Lukih apa patut menggunakan imaginasi/kepala otak bergeliga tu…


4.      Hasilnya…..tadaaaaa….. mcm kat bawah ni… kalau nak meriah lagi…boh lam frame….


5.      Bleh gak guna menatang lain…contohnya lipaih, lipan, katak, belalang, kutu, riang2… nak besaq lagi..bleh guna kera, labi-labi, kambin biri2 ka…. 

Aku Koboi
Aku tinggi, kau pendek
Weeeeeeee……

Indahnya hidup bersantai begini setiap hari
Kencing berdiri, tak baik tau!

Ko nampak ke tak…hah…nampak tak?
Cepatlah sikit woiii…..aku dah nak terkucil dah nihhhhh!

Tak sesia aku makan steroid. Laju giler aku lari.

 Credit to: The creator of these pictures

1 Comment


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *