Tutorial Menganyam Ketupat

Musim-musim raya ni, kalau takde ketupat rasa macam tak lengkap. Macam pakai sampin tak pakai seluar le gamaknya. Tapi nak beli, mahal weh. Dua-tiga tahun lepas seketul ketupat dah masak dijual dengan harga RM1 sebiji. Baik anyam sendiri. Tak reti anyam? Apa nak jadilah…ishh..ishh…ishh…..(aku pong tak reti…kuikuikui). Meh kita ikuti tutorial ini (perghh, macam tutorial IT lak)


Agak-agak dah berpusing tangan, dah berpintal daun ketupat tapi masih-masih tak jadi gak, tak usah gaduh lah. Gi je kedai cari ni….

Kehkehkeh…oklah what. Daripada nganga takdo apo-apo, ado gak lah something.

Selamat mencuba πŸ˜‰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *