Jalan-Jalan Ke Putrajaya

Hari ni ikut family kak Aidrina ke Putrajaya. Usha tempat untuk event hujung minggu ni sambil makan angin. Lokasi pertama singgah di Palm Garden Resort.


Jalan di Mines jem teruk di tol. Masing-masing kelam-kabut masuk queue, caca marba. Lebih hodoh ada BMW bodoh ni yang selamba bagus dari belakang straight potong terus ke depan. Cam chilake!


Palm Garden


Kawasan rehat


Pool untuk kanak-kanak


Taman permainan


Pool utk dewasa


Habis operasi di Palm Garden, kami ke Alamanda untuk lunch. Ramai betul org queue di gerai Waffles ni. So kami try amik 2 jenis waffles.


The banana-chocolate waffle. Damn good!


They called it Four Petite. Four ice-creams on one waffle. Double damn good!

Lepas selesai makan di Alamanda, gi kat office Lake Cruise nak find out bout the cruise fee. Sementara kak Aidrina tanya macam2 kat sales office, me and her kids lepak kat playground nearby.


Adli


Adlan


Haus

Lepas selesai di Putrajaya, cuba mencari jalan pulang sambil mencari stesen minyak di Putrajaya. Sudah pusing satu Putrajaya, akhirnya baru jumpa di Precint 16. Isi minyak dan ke Puncak Jalil, umah kak Aidora. Lepak tgk badminton. Kecewa sket le sebab Malaysia tak kesampaian gigit pingat emas. Lepas lepak makan2, kami balik kol 11.15. Sampai umah kol 12.

Hmm…esok cuti sekolah dah mula. Nak buat apa ye?


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *