What the heck

Semalam Sherrina ke 7-Eleven. As usual antara mende yang akan dibeli ialah air Milo, Vitagen and a Kit-Kat bar. Sementara menunggu cashier scan barcode dan adjust harga Kit Kat (barcode takleh dibaca sebab Kit Kat beku dok dlm freezer), mata Sherrina akan melilau melihat mende-mende di kaunter. Coklat, gula-gula, rokok, chewing gum, kondom dan macam-macam.

Tetiba Sherrina ternampak suatu mende yang baru. Sebelum ni takde kat kaunter. Kotak susu perisa coklat dan kotak susu perisa vanila. Saiznya kecil dari yang ada dijual dan disimpan di freezer. Terdetik didalam hati “kenapa pula kotak susu dibiarkan di kaunter begini. Tentu cepat rosak”

Lepas bayar dan amik baki wang, Sherrina kerling ke arah produk tersebut sekali lagi. Mak aihhhh…ingatkan kotak susu. Rupanya kondom dalam packaging berbentuk kotak susu. Berperisa coklat dan vanila. What the heck….sapa punya idea ler bikin produk ini! Nasib baik aku tak tegur cashier tu….kalau tak, wat malu jer…

Gambar hiasan, bukan produk sebenar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *