Majlis Perkahwinan Azri & Nadia Khairiah

Date: 3rd May 2008
Time: 12pm
Venue: Rumah pengantin lelaki di Shah Alam

Aku, Wana, Awin dan Radzi mewakili rakan2 CBN yg lain bertandang ke kenduri di sebelah lelaki pula di Shah Alam. Kali ni best gile sebab ianya berkonsepkan tradisional Negeri Sembilan. Makanannya sedap (rendang nogori pun ado) dan konsep lauk didalam kuali benar2 menarik (lupa giler nak amik gambar). Pastu siap ada live band iaitu muzik tradisional Negeri Sembilan. Memang tak sah kan kalau takde lagu Minang dan Ayam Den Lapeh…

Kali ni takde kompang team cuma ada pemain2 muzik tradisional tu. So sangat unik dan menarik. Layan gambarlahhh


Penyanyi team ni suaranya lagi sedap dari budak2 AF tu


Bergambar bersama pengantin

Oh ya, full album di My Fotopages ye. Check it out!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *