Petrol Naik Lagi!!

Petrol naik lagi!!! Betul le kata orang, hanya hujan, air paip dan air kenc (ikut style Orkid dalam filem Sepet) aje yang turun. Aku pun sibuk meramaikan majlis kat Petronas tadi bagi memenuhkan tank kete. Dalam keadaan ini aku bersyukur sgt kete aku kecik dan tak makan minyak sgt. Aku tengok orang2 yg dok isi kete yang CC nye beso2 tu berkerut aje dahi…..

Lepas nie sure teh tarik dan roti canai pun tumpang naik. Apa lagi yang nak naik lepas ni? Gaji naik? Kirim salam…..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *