Post ID: 202

KLCC @ NIGHT


Sejak akhir-akhir nie asik hujan di petang hari. Semalam pon gitu jugak. punye le lebat. mujur takde pokok yg tumbang di wangsa maju. aritu dah banyak yg tumbang. anyway, lepas keje tatau nak gi mana gi le KLCC. tu je yg dekat dan mudah. agaknya org pon dah jemu gi KLCC, tak crowded pon. Lepas makan spaghetti bolognaise kat food court yg sedap tu, gi lepak Kinokuniya. memandangkan budget buku dah kering, tengok aje lah sambil usha2 buku yg bakal dibeli nanti bila dah ada duit. Lepas tu, lepak di taman klcc sambil sembang ngan member. sambil tu amik gambo klcc dan air pancut. oh ye, huruf I pada signboard Isetan sudah diganti.

Dulu:

Sekarang:


The fountain show


Trio


Clear sky after the heavy downpour in the evening


KLCC also has its own night market

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *