Post ID: 168

terima kasih diatas komen anda. ini yg sherrina tunggu. sherrina minta maaf jika ada yg tersinggung dengan pendapat sherrina, tetapi sherrina tetap mempertahankannya. It’s my personal opinion. if you don’t like it, you don’t have to agree with it.

sherrina bukan sahaja anti-af tetapi juga program2 hiburan yg lain. kita dah terlalu lama dibuai dengan hiburan. bila hendak berhenti? bukan tidak boleh berhibur. yg sudah sedia ada pon sudah cukup menghanyutkan. ini lagi dengan program spt ini. terpulang pada masing2. ini hanya suara hati saya.

cuma, tidak takutkah kita apabila kita semakin lama sudah semakin seolah2 cuba menghalalkan yang haram. tidak terfikirkah kita yg kita menyumbang sama? contoh: kita menonton program tersebut. Dengan menonton, kita menaikkan rating program. Kita sms pula menyokong artis tersebut. Kemudian, artis tersebut menang dan jadi popular. What if setelah popular, artis tersebut membuat mungkar akibat mabuk glamour? siapakah yg turut menyumbang saham kpd dosanya? bukankah kita yg sms dia waktu mula2 sblm jadi artis dulu? tidakkah kita terpalit sama?

sherrina sendiri pon masih tak mampu nak lari dari hiburan. Radio, wayang, teater. Cuma kita perlu sikit2 mengurangkannya. tanpa usaha tiada jaya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *